Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

donderdag 24 maart 2011

Triathlon Neerpelt op de helling

Limburg226, de enige volledige triathlon die in ons land op de kalender staat, komt in het gedrang. Amper 17 atleten hebben zich tot op vandaag voor deze wedstrijd ingeschreven. De organisatie kan het gewoon niet verantwoorden tov de sponsors, de gemeente, en het werk dat ze er zelf moeten insteken. Daarom willen ze via deze weg een oproep lanceren aan alle atleten die alsnog willen inschrijven, van dit te doen voor 10 april. Dan wordt beslist of de wedstrijd al dan niet zal doorgaan.


Voor alle duidelijkheid: de 1/2e triathlon Limburg113, die die zelfde dag is geprogrammeerd, komt niet in het gedrang en gaat gewoon door.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Stefan. Je kunt nog inschrijven voor Neerpelt, dus ik zou zeggen....dit jaar Neerpelt, al was het maar om de enige echte hele te redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga me donderdag inschrijven. Als mijn deelname de wedstrijd gaat redden? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over. We zullen wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met jou erbij staan we op 25. Hopelijk tot de 26e in Neerpelt. Groetjes Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad hopelijk tot de 26ste in Neerpelt.

    BeantwoordenVerwijderen