Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

dinsdag 25 januari 2011

Waarom ik met mijn lichten flikkerde

Gisteren reed ik met de wagen achter iemand die van de ene kant naar de andere kant van de weg slingerde. En inderdaad de juffrouw was aan het sms'en achter het stuur. Op de baan waar je 70 mocht, reed ze soms 40km/uur en dan weer (nadat de sms verstuurd was) 75km/per uur. Tegenliggers moesten uitwijken naar het fietspad, omdat de juffrouw haar berichtjes aan het lezen was. Ik had al enkele keren met mijn lichten zitten te flikkeren, maar daar werd natuurlijk geen aandacht aan geschonken.
Ze had zelfs geen tijd om haar richtingsaanwijzers aan te zetten. Handen te kort? Juffrouwke Stop met rijden als je wil sms'en of anders laat het want je bent een gevaar op de weg niet alleen voor je zelf maar ook voor de andere weggebruikers. O ja en je stoplicht links achter is stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten