Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

dinsdag 18 januari 2011

Hoe zit het met mijn hielspoor

Hoe zit het met de evolutie van mijn hielspoor. Wel we zijn op de goede weg sinds ik mijn nieuwe zolen heb van bij Runners Mol. De zolen van bij de Sporter te Hasselt waren niets waard. Na twee aanpassingen bleef ik nog steeds pijn hebben, zelfs als ik gewoon aan het wandelen was. Ik ben dan ook mijn centen terug gaan vragen. Gelukkig heb ik deze ook zonder commentaar terug gekregen, zijn uitleg was ik kan u niet helpen dan krijg ge u centjes terug. Toch nog eerlijke mensen op de wereld. Sinds verleden week heb ik mijn zolen van bij runners Mol en ik moet zeggen ben al eens 40 min kunnen gaan lopen zonder dat ik tijdens en na het lopen pijn heb. Ik voel het ook dagelijks beter worden. Eindelijk licht in het einde van de tunnel. Nu maar afwachten en hopen dat het positief blijft evaluren.

1 opmerking: