Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

zaterdag 31 december 2011

Jaaroverzicht 2011 deel 2: juli - december

Jaaroverzicht 2011 DEEL 2 juli-december


Op 21 juli deelgenomen aan de ¼ triathlon van Kappelle-op-de-Bos. Het ging uitstekend en was zeer tevreden over mijn resultaat. 29ste in een tijd van 2:05:03. Voor de rest deden we het rustig aan in de maand juli.

12 augustus kwam er de tweede grote uitdaging van het jaar. De Dodentocht in Bornem (100 km) proberen uit te wandelen. Helaas zonder succes na 57 km moest ik de handdoek in de ring gooien. Pijn in de rug en aan mijn linker been. Fysiek en zeker metaal niet te onderschatten. Maar we gaan nog wel eens terug om de volle 100 km uit te wandelen.
Donderdag 18 augustus het grootste drama van het jaar in België. Iets over zes richtte een onweer met stortregen, hagel en rukwinden een ravage aan op de festivalweide in Kiewit (Hasselt). Er vielen drie doden en enkele zwaargewonden en lichtgewonden. Ik was die avond tegen 17u30 vertrokken met de fiets, wel zoiets heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.

18 september trokken we met ons trio team “Man in Black” naar Mechelen om er deel te nemen aan ¼ trio triathlon. Het zwemmen was ditmaal voor mij, onze vast fietser Olivier nam de 40 km voor zijn rekening en Bjorn liep de 10 km. We behaalden een 31 plaats in 1:55:18.

Zondag 25 september was er onze jaarlijkse wielerwedstrijd “Dexters Trophy” Ik kon mijn titel van verleden jaar niet verlengen. Ik werd er 9de maar deels is te wijten aan het feit dat ik in de spurt uit mijn klikpedaal schoot. Patrick Kroll toonde zich die dag de sterkste.

Van 27 september t.e.m. 6 oktober een wel verdiende vakantie op Kos (Griekenland)
Oktober was een zeer mooie en droge en warme maand. Op momenten was het net dat het hoog zomer was.

26 november hadden we onze tweede trainingsdag van de club van het jaar. Deze keer moest ik niet werken en kon ik alle activiteiten meedoen.

Vanaf half december staat alles in het teken naar de opbouw van de Ironman in Frankfurt 8 juli 2012. Wie mijn blog goed afzoekt kan zien dat ik het op een hele andere boeg ga gooien. Maar daar vertel ik de aanloop naar Frankfurt nog wel meer over.

Enkel cijfers:
Zwemmen: 369,8 km – beste maand januari met 43,5 km
Fietsen: 8658 km – beste maand mei met 1526 km
Lopen: 1045 km – beste maand maart met 136 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten