Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

donderdag 29 december 2011

Jaaroverzicht 2011 Deel 1: januari - juni

Jaaroverzicht 2011 DEEL 1 januari - juni

Zo op het einde van het jaar zullen we eens terugblikken op het afgelopen seizoen.

Op 4 januari had ik afspraak bij Runners in Mol om zolen te laten aanmeten. Daar ik al sinds september 2010 last had van mijn linker hiel (hielspoor). En de pijn niet meer te harden was, stapte ik over op plan B.
Een week nadien op 11 januari kon ik ze gaan afhalen. Het was een heel aanpassing. Maar ik was blij want ik kon terug pijnloos lopen.

Op 22 februari moest ik terug op controle voor mijn zolen. Ze werden hier en daar wat aangepast. En ik was van mijn pijn verlost.

Op zaterdag 26 maart hadden we onze eerste trainingsdag van de club van het jaar. Ik heb gedeeltelijk meegedaan omdat ik in de namiddag moest gaan werken.

Zaterdag 2 april gingen we met enkele clubleden de Ronde van Vlaanderen (150 km) rijden. Het was voor mij de eerste keer dat ik hem met de koersfiets ging rijden. Andere jaren reed ik hem met de MTB. Het was prachtig weer. Het leek wel een zomerse dag met temperaturen rond de 25 à 26 graden. Nu het voorjaar was al droog en warm.

23 april was er weer ons jaarlijks clubkampioenschap. 750 zwemmen – 28 km fietsten – 6 km lopen. Na mijn derde plaats verleden jaar. Mocht ik voor de tweede maal, dat ik deelneem aan het clubkampioenschap, de titel van clubkampioen een jaar lang op mijn naam schrijven. Tweede plaats was voor onze voorzitter Bjorn R. en derde was Dirk D.

Zondag 1 mei mocht ik 39 kaarsjes uitblazen. Het mooie weer bleef aanhouden zodat we ons volop konden voorbereiden op de enige echte volledige triathlon in België (Neerpelt 226).
Als voorbereiding trokken we naar de Vogezen van 11 mei t.e.m. 15 mei. We reden er onder andere de Col grand Ballon, Col petit Ballon, Col du Ballon D’Alsace, Col D’Oderen enz. De balans na 5 dagen intensief fietsen 580 km met bijna 10000 hoogtemeters.
28 mei reed ik als voorbereiding voor Neerpelt de Bilzen Classic ongeveer 200 km.

In juni heb ik me definitief ingeschreven voor de Ironman van Frankfurt.
9 juni nog een ritje naar de Redoute. En daarna taperen naar Neerpelt.
Zondag 26 juni D-day. De volledige triathlon van Neerpelt. Tevens ook de laatste editie. Het was een mooie dag. Kwam als tweede uit het water. En na 10:32:41 kwam ik als 11de algemeen over de finish. Nu ik moet er wel bij zeggen dat de afstand van het fietsen 6 km meer was. Tevreden, moe en voldaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten