Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

woensdag 4 mei 2011

Ironwoman op hoge hakken

Isabelle Beckers won al eens de stiletto run en fietste met hoge hakken de Paterberg op. In de Cyclo Sprint vertelt ze over haar nieuwe uitdaging: de Antwerp Ironman 70.3.

In het dagelijkse leven is Isabelle actief als medisch afgevaardigde. Die job stelt haar in staat haar grootste droom na te jagen: topsportster worden. Al sinds haar elfde is de Limburgse niet weg te slaan van de atletiekpiste. Ook de koersfiets heeft voor haar geen geheimen meer.

"Al van kleins af aan doe ik aan atletiek. In de wintermaanden trek ik mijn spikes aan en vind je mij in het veld. Sinds enkele jaren combineer ik atletiek met fietsen, wegens last van mijn enkel. Stiekem begon ik te dromen van een deelname aan een triatlon."

"Toen ik zag dat VT4 kandidaten zocht om zich klaar te stomen voor de Antwerp Ironman, twijfelde ik geen minuut. Ik schreef mij meteen in, maar rekende er niet echt op dat ik geselecteerd zou worden. Dankzij mijn sportverleden heb ik natuurlijk wel een streepje voor. Toch blijft het een enorme verrassing om een van de drie finalisten van de Isostar Challenge te zijn."

"Ik word professioneel begeleid door Energy Lab, en dat is een enorme luxe! Een hele stap vooruit in mijn ontwikkeling als atleet, al zijn die trainingsschema's echt niet van de poes. Een einddoel heb ik niet voor ogen, maar ik wil er het maximum uithalen. Half werk is niet mijn ding."



1 opmerking:

  1. Super! Triathlon is een echt een topsport!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen