Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

zaterdag 24 september 2011

Dexters Trofee

Morgen (zondag) hebben we weer onze jaarlijkse Dexters trofee. Dit is een interclub wielerwedstrijdje gaande over 5 plaatselijke rondes (15 km/ronde) in Maasmechelen. Zie hier voor het parcour. Er worden 2 rondes opgewarmd en 3 rondes gekoerst. Er moet ook telkens de Duivelsberg beklommen worden. De aankomst is op de Mechelse heide, een verkeersvrij stuk waarop naar hartelust kan gesprint worden.

Verleden jaar heb ik de eer gehad om de wedstijd in een spannende slotfase te winnen. Hoe liggen mijn kansen voor dit jaar? Wel ik gok voor een plaats in de top drie. Ik voel me niet zo supper als verleden jaar, maar toen had ik enorm goei benen. De top drie van verleden jaar, op plaats één: Ikzelf, tweede François en derde Noël maar deze doet dit jaar niet mee.

Aan het weer zal het dit jaar niet liggen, verleden jaar bar slecht koud, regen en wind. Nu voorspellen ze mooi zonnig weer en zo goed als geen wind.

Zie hier voor het verslag van verleden jaar. Plaats van gebeuren 8 uur Duivelsberg, Mechelse Heide (finish).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten