Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

vrijdag 6 augustus 2010

Long distance triathlon


Normaal gezien staat er volgend jaar weer een volledige triathlon op het programma. Maar ik ben er nog niet uit de welke. Twijfel tussen Roth, Neerpelt of Kopenhagen. Nu mijn voorkeur gaat naar Neerpelt 226, ten eerste omdat het kort bij is en dat het uniek is om in België een volledige triathlon te kunnen doen. En ook, we hebben daarvoor nog wat tijd om voor in te schrijven, wat met de meeste wedstrijden niet het geval is. Het wordt dus geen Ironman, maar de afstand en het afzien blijft toch hetzelfde.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Stefan,

    ik zal trouwens in Roth deelnemen, zou fijn zijn als je er ook bent.

    Groeten,
    Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kurtje ik zal eens met mijn vrouwke erover hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roth is inmiddels volzet.

    Raymond

    BeantwoordenVerwijderen