Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

vrijdag 24 augustus 2012

Groen licht!

Gisteren namiddag had ik een afspraak bij de cardioloog na het voorval van 12/8/12 tijdens en na de kwart triathlon van Lommel (zie eerder gepost bericht).

Ik moest er een fiets inspanningsproef afleggen om na te gaan als er al dan niet hartritmestoornissen aanwezig waren. Na 20 min gefietst te hebben met stelselmatig verhoging van de wattage, waren er geen afwijkingen op het cardiogram waar te nemen. Was dit even een opluchting.

De cardioloog gaf me weer groen licht om verder te sporten als voorheen. Moet enkel aanstaande maandag even terug gaan voor een nuchtere bloedname, daar de bloedwaarde van de enzymen (CK's) en de electrolyten (kreatine)  na de wedstrijd niet goed waren. Ook krijg ik dan voor 24 uur een halter mee om me te monitoren. Ik zou dan onder die tijd een inspanning, liefst fietsen, moeten doen. En dan even afwachten wat dit gaat opleveren.

Vanwaar dan die overslagen op 12/8/12. Volgens de cardioloog zou dit een samenloop zijn van warmte, vermoeidheid, inspanning en teweining vocht inname?

Hoe zit het met de knie; tja die is ook beter daar ik ook niets meer gedaan heb. Voel momenteel geen pijn. Maar dit is ook bang afwachten als ik deze weer wat meer ga belasten. Zaterdag ga ik een looptestje doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten