Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

zondag 26 augustus 2012

De linker knie?

Gisteren wou ik eens een looptest doen om te zien hoe het zat met mijn linker knie. Daar ik al een week geen last en pijn meer had, had ik me voorgenomen om een half uurtje te gaan joggen. Bij het vertrek voelde alles nog goed aan, maar naarmate ik aan het lopen was voelde ik de pijn terug opkomen. Na amper 2 km moest ik het lopen staken. De pijn aan de knie was niet meer te harden. Ben dan met veel moeite al wandelend terug naar huis gegaan. Conclusie: lopen zit er voorlopig niet meer in en de 1/4 trio triathlon te Balen van volgende week, waar ik als loper geen fungeren, kan ik nu wel op mijn buik schrijven. Maandag 24 september heb ik een afspraak bij Dokter Claes te Herentals. We zullen dan wel zien wat er gaat gebeuren.

2 opmerkingen:

  1. Doeme, wat een tegenslag de laatste maand.
    Ik hoop dat het niet te erg is Stefan.
    En IM Zweden zie ik ook wel zitten.
    Verzorg u Dimitri

    BeantwoordenVerwijderen