Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

vrijdag 10 juni 2011

Infectie op mijn bovenste luchtwegen.

Dinsdag avond tijdens de zwemtraining merkte ik al iets opkomen. Het ging langs geen kanten. Als ik wou door zwemmen was ik onmiddellijk buiten adem en kreeg ik steken in mijn zij. Woensdag morgen had ik al last van keelpijn en daar ik woensdag een rustdag had opstaan dacht ik dat het morgen wel zal beteren.
Donderdag dan maar gaan fietsen 140km. Maar ik merkte al onmiddellijk dat het niets ging worden. Kort van adem, langere recuperatietijd nodig.

's Avonds naar de dokter, heel mijn verhaal gedaan, EKG laten afnemen, met het hart was alles in orde. Pols was wel hoger dan normaal en mijn keel zag er ontstoken uit. Conclusie infectie op de bovenste luchtwegen. De dokter heeft maar wat medicatie voorgeschreven op basis van cortisonen. En nu maar afwachten.

Tot na het Pinksterweekend ga ik eens helemaal niets trainen. En alles goed laten genezen want 26 juni is niet meer ver af. Dus geen Tilff Bastonge TIlff aanstaande zondag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten