Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

vrijdag 31 december 2010

Jaaroverzicht 2010 deel 3

Jaaroverzicht 2010 deel 3 september - december

Vandaag deel 3 van mijn jaaroverzicht, het naseizoen

Naseizoen:

Op 5 september heb ik deelgenomen aan de ¼ trio-triathlon van Balen. Het was prachtig weer. Deze keer, in tegenstelling tot Neerpelt, heb ik de 10 km run voor mijn rekening genomen. We behaalde met ons drieën de overwinning bij de trio’s











26 september hadden we onze jaarlijkse wielerwedstrijd op het programma staan “de dexters trophy”. 5 lokale ronden van 14 km waarvan de laatste 3 gekoerst mogen worden. In een spannende en in slechte weersomstandigheden behaalde ik de overwinning in de sprint.

Buiten een city trip naar Barcelona begin oktober en veel ellende aan mijn rechterhiel (fasciitis plantaris) valt er niet veel te vertellen. Enkel dat ik me aan het voorbereiden ben op de off-road marathon te Geldrop eind november.

Met de hiel gaat het van kwaad tot erger, vooral het lopen is soms een hel en zeker als je aan het trainen bent voor een marathon. 28 november, de marathon, met een matige voorbereiding wou ik graag onder de 3u30 lopen. Ik ben in dit opzet geslaagd om met een tijd van 2u28:30 binnen te komen.











29 november viel de eerste sneeuw en was er van trainen geen spraken meer. Heb in december 65 km op de baan gefietst en de rest op de rollen in de living en amper 1u30 gelopen. De hiel is beter op het moment ook o.w.v. het feit dat ik meer dan 4 weken niet meer gelopen heb. En we zullen het jaar afsluiten met heelveel sneeuw waarmee ik een hele mooie sneeuwman van gemaakt heb. Aan iedereen een goed oudjaar en een gelukkig nieuwjaar met een sportief seizoen.











In deze periode was mijn beste zwemmaand juni 44,4 km, fietsmaand juni 704 km en loopmaand mei 164 km.

Zwemmen 444,5 km
Fietsen 7378 km
Lopen 1322 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten