Ironman finisher

Ironman Finisher:
Almere: 1998 Roth: 2000 - 2001 Zurich: 2002 Frankfurt: 2003 - 2012 Klagenfurt: 2004 - 2005 - 2007 - 2009 Neerpelt: 2011 Maastricht relay: 2017 - 2018 Maastricht:2022VANAF ONZE JEUGD BLIJVEN WE ALTIJD WEER DROMEN DAT HET BESTE NOG MOET KOMEN

vrijdag 23 november 2012

Fiets uitmeting.

Gisteren afgezakt naar Hamont-Achel om mijn postitie op de fiets te laten uitmeten. En het was nodig, ik voelde al een tijdje dat ik niet confortabel op mijn fiets zat. En dan begin je zelf wat te sleutelen, zadel naar voor, weer terug naar achter, fietsschoen plaatjes verzetten, zadel hoger of lager zetten enz... Maar ik had nog steeds geen goed gevoel op de fiets.

Bij body2bike "bikefitting center" wordt er in 4 stappen gewerkt. stap 1: volledige lichaamsanalyse, stap 2: check-up van de fiets, stap 3: bikefit en stap 4: advies en oefeningen. Ze werken er heel professioneel.

Wat hebben ze veranderd aan mijn fiets zodat ik een betere postitie heb? Wel namelijk het stuur lager gezet, zadel naar achteren geschoven en de schoenplaatjes juist gezet. En inderdaad ik zat al onmiddellijk een stuk confortabeler op mijn fiets. Ben vandaag eens gaan testen op de weg en het voelde al een stuk aangenamer aan.

Voor verdere uitleg en inlichtingen enz kan je op hun site terecht: body2bike bikefittng center.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten